עבודה מול לקוחות, או עם קולגות, היא הרבה יותר קשה ומאתגרת לעומת עבודה שלא תלויה באף אחד. לאנשים יש צרכים שונים, רצונות משלהם, הם באים מרקעים שונים וכמובן מפגינים רמות שונות של גישה חיובית (או שלילית), אופי ומוטיבציה לעבודה. כאשר מנהלים אנשים, צריך לדעת כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר על מנת להוציא מהם את המקסימום, לדרבן אותם לעבוד טוב, וכמובן, לקבל מהם את המיטב. ניהול אנשים זוהי תורה בפני עצמה, כאשר יש כל כך הרבה משתנים ואספקטים שונים, שקשה ללמוד את המלאכה הזו לבד. כדי לחבר בין אנשים בתוך עולם תוכן אחד, ניתן לערוך כנסים והרצאות מקצועיים ואיכותיים.
כנסים, ימי עיון והרצאות נותנים לאנשים את הכלים להיות טובים יותר. בהרצאה אפשר לתת לאורחים מידע בנושאים של ניהול עובדים, תוכן, תקשורת בין אישית, ניהול זמן, עשה ואל תעשה, וכל האלמנטים הרלוונטיים כדי לשפר ולהשתפר. כאשר עורכים הרצאות וכסים יכולים להשיג עוד הרבה יתרונות, כמו עירור של מוטיבציה ושבירת שגרה מבורכת בתור יום עבודה עמוס. העובדים זקוקים לזריקת מרץ, למעט הומור ומידע חיוני לעבודה, שיכול לשפר אותם ולחדש להם מעט. הסוד הוא לשלב את ההרצאה עם תוכן פרקטי וספציפי המדבר לעובדים ולא למלא אותן עם תוכן כללי ובנאלי. אנו מצעים מרחבי למידה נוחים.
פתרון נכון
השאלה המרכזית היא היכן עורכים את הכנסים הללו. מרבית האופציות, במיוחד בתל אביב, כוללות חדרים ישנים או מלונות יוקרתיים ויקרים. את פתרון הביניים האידיאלי מציעה מכללת אורין שפלטר, שמחזיקה קמפוס בתל אביב, שאת חדריו היא משכירה כעת לגורמים פרטיים ומקצועיים כאחד. כאשר מחפשים מקום לכנס בתל אביב רואים כי המכללה מחזיקה במספר אודיטוריומים שיכולים להתאים לאירועים מהסוג הזה, וכדי לשדרג עוד יותר את התהליך, הוא נעשה באמצעות אתר ייחודי שמראה את זמינות ואיכות החדרים.